Кошик
1128 відгуків
+380 (93) 120-58-04
Кошик

Гарантія

Гарантія

Гарантійне обслуговування

Товари, які підлягають гарантійному обслуговуванню:

Гарантія поширюється на всі товари, представлені в нашому магазині. Гарантія означає, що ми зобов'язуємося надати товар належної якості без заводського браку. Термін гарантії магазину — 24 місяців на товари брендів Promate та Vertux..

При отриманні товару, будь ласка, уважно огляньте його щодо наявності/відсутності браку і дефектів, перевірте комплектність деталей у відповідності з інструкцією по використанню. У випадку браку (дефектів) або недокомплекту ви маєте право не приймати товар.

Щоб отримати гарантійне обслуговування, необхідно пред'явити гарантійний талон, виданий при покупці. В талоні повинні бути вказані модель товару, його серійний номер, дату покупки та термін дії гарантії. Зберігати цей талон необхідно протягом усього часу експлуатації товару.

Якщо вам знадобився ремонт в офіційному сервісному центрі, звертайтесь за телефоном +380636533357 або по електронній пошті retail@promate.ua. Строк, протягом якого буде здійснено ремонт, залежить від характеру поломки і визначається фахівцями сервісного центру.

Умови обміну та повернення

Ви можете здійснити повернення або обмін товару на протязі 14 днів з моменту покупки. Для цього необхідні такі умови:

  • товар, не був у використанні і не має пошкоджень, подряпин, потертостей і т. д.
  • комплектація товару збережена упаковка ціла, без пошкоджень
  • у товару присутній заводське маркування і ярлики

У разі якщо товар несправний, повернути його можна тільки після укладення офіційного сервісного центру про те, що ви не порушували умов експлуатації даного товару.

Щоб повернути товар, надішліть заявку на електронну адресу retail@promate.ua або зателефонуйте за телефоном +380636533357.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню в магазин

Є випадки, коли обмін або повернення товару неможливий. Ви не зможете обміняти або повернути товар, якщо:

  • виріб має ушкодження або неповну комплектацію, крім фабричний брак
  • видно, що виробом користувалися (є подряпини, потертості)
  • виріб вицвіли або вигоріло під впливом хімікатів або сонця
  • минули терміни повернення (більше 14-ти днів)

Як здійснюється повернення та обмін

  • Товар повинен бути новим, без слідів використання, в непошкодженій упаковці та з товарним чеком.
  • Протягом 2-5 днів після повернення наші фахівці оцінюють стан товару, щоб упевнитися в тому, що він відповідає нормам повернення/обміну.
  • Витрати покупця на доставку при купівлі повернутого вироби компенсуються магазином.

Щоб повернути товар, необхідно при собі мати паспорт. Гроші за товар будуть повернуті в той же день або протягом 7 днів, якщо на момент повернення в касі відсутня необхідна сума.

Жителі Києва можуть повернути товар в магазин самостійно, мешканці інших населених пунктів можуть скористатися службою доставки. Повернення або обмін товару, у разі якщо він без заводського браку, оплачує покупець.

Ми можемо обміняти товар на аналогічний або повернути вам гроші, якщо товар, придбаний вами в нашому магазині, вийде з ладу з вини виробника. Для цього вам потрібно надати нам:

  • Товар з повною комплектацією
  • Документ про оплату (чек)
  • Гарантійний талон

 

Висновок офіційного сервісного центру про те, що товар не може перебувати в експлуатації.

Випадки ненадання гарантії

  • Офіційний сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні при наступних умовах:
  • Гарантійні пломби зірвані
  • Товар має пошкодження, не пов'язані з заводським браком, і виникли з вини покупця
  • Покупець порушив правила використання товару, описані в інструкції
  • До звернення в сервісний центр був здійснений самостійний ремонт або розтин
  • Серійний номер товару (IMEI) неможливо встановити

Перелік несправностей, що не підлягають усуненню за гарантії:

  • Товар, що вичерпав термін своєї експлуатації
  • Товар отримав пошкодження в результаті необережного поводження з ним (попадання води, пилу і т. д.)
  • Пошкодження виникли внаслідок стихійного лиха
  • Пошкодження виникли з-за перебоїв в електромережі або неправильного підключення
  • Товар отримав пошкодження через підключення до інших виробів
  • Товар використовувався не за призначенням або не по інструкції

Обробка і захист особистих даних у базах персональних даних, якими володіє Продавець

  1. Визначення понять, сфера їх застосування
  2. Список особистих баз даних
  3. Цілі обробки даних
  4. Процедура обробки особистих даних
  5. Розташування бази особистих даних
  6. Умови, за яких особисті дані можуть бути передані третім особам
  7. Захист конфіденційності
  8. Права Надавача особистих даних
  9. Робота із запитами
  10. Державна реєстрація даних
1 . Визначення понять, сфера їх застосування

1.1. Термінологія

Базою особистих даних називається поименованная сукупність особистих даних у вигляді картотеки або в електронному вигляді.

Особисті дані — інформація про фізичну особу, яку можна використовувати для ідентифікації цієї особи.

Відповідальною особою вважається особа, яка зобов'язується захищати особисті дані в процесі їх обробки.

Володар бази особистих даних — юридична або фізична особа, яка має за законом або за згодою Надавача особистих даних право обробляти дані, а також встановлює склад даних та порядку їх обробки.

Реєстр особистих даних — державна система збору і обробки інформації про зареєстровані бази персональних даних.
Доступні джерела особистих даних — різного роду каталоги, довідники, списки та інші збірники інформації, які містять в собі особисті дані, опубліковані з дозволу їх Надавача.
Ресурси мережі Інтернет (у тому числі соціальні мережі), в яких вказані особисті дані користувачів, що не є загальнодоступними джерелами персональних даних, отже, дані, отримані з цих джерел, не можуть бути використані і оброблені без згоди Надавача.
Згода Надавача — це документально засвідчене і добровільне дозвіл фізичної особи на обробку та зберігання його особистих даних відповідно до заздалегідь обумовлених цілями.
Знеособлення даних — процес вилучення з особистих даних Надавача тих відомостей, які можуть ідентифікувати його особу.
Обробка особистих даних — дії, здійснювані (частково або повністю) в інформаційному полі або в картотеках особистих даних і пов'язані з реєстрацією, зберіганням, зміною, використанням або поширенням цих даних.

Розпорядник бази особистих даних — юридична або фізична особа, яка отримала від Надавача особистих даних чи відповідно до законодавства право на обробку цих даних.
Особа, яка має право здійснювати тільки технічні роботи з даними без доступу до їх змісту, не може вважатися Розпорядником.
Надавач особистих даних — фізична особа, яка добровільно надає свої особисті дані з метою їх обробки.

Треті особи — будь-які фізичні або юридичні особи (за винятком самого Надавача, Володаря чи розпорядника бази даних, а також державного органу із захисту особистих даних), яким власник або Розпорядник бази даних передає особисті дані у відповідності з чинним законодавством.

Особливі дані особисті дані, що стосуються національної або расової приналежності, політичних переконань, віросповідання, а також стану здоров'я або інтимного життя.

1.2. Положення зобов'язані виконувати Відповідальну особу та його співробітники, які займаються обробкою персональних даних або мають до них доступ по роду своїх обов'язків.

2. Список особистих баз даних

2.1. Продавець володіє базою особистих даних своїх контрагентів.

3. Цілі обробки даних

3.1. Особисті дані можуть бути оброблені з метою їх зберігання і обслуговування особи, яка надала ці дані у відповідності зі ст. 6 і 7 Закону України «Про захист персональних даних».

3.2. Обробка особистих даних може бути проведена з метою здійснення грошових розрахунків за куплений товар у відповідності з Податковим кодексом України та Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

4. Процедура обробки особистих даних

4.1. Отримувати особисті дані можна лише з добровільної згоди Надавача. Надавач повинен бути попередньо поінформований про мету обробки його персональних даних. Згода Надавача можна отримати наступним чином:

  • Паперовий документ з підписом Надавача
  • Документ в електронному вигляді з реквізитами Надавача даних. Бажано завірити документ електронним підписом Надавача.
  • Спеціальна відмітка на електронній сторінці (у файлі)

4.2. Надавач підтверджує згоду на обробку його особистих даних під час оформлення цивільно-правових відносин з Продавцем.

4.3. Під час оформлення цивільно-правових відносин Надавач повинен бути повідомлений про те, що його особисті дані будуть включені до бази персональних даних, а також про його права, визначені на підставі Закону України «Про захист персональних даних». Надавачу також повинні бути відомі мети обробки особистих даних і коло осіб, які можуть мати до них доступ.

4.4. Обробці не підлягають особисті дані, що стосуються національного або расового походження Надавача, про його політичні погляди, віросповідання, участі в профспілках, а також інформація про стан здоров'я та інтимного життя.

5. Розташування бази особистих даних

5.1. Особисті дані, зазначені в розділі 2, розташовані за адресою, за якою зареєстрований Продавець.

6. Умови, за яких особисті дані можуть бути передані третім особам

6.1. Доступ до особистих даних визначається Надавачем і Продавцем або згідно чинного українського законодавства.

6.2. Якщо Відповідальна особа не бере на себе зобов'язання виконувати вимоги Закону України «Про захист персональних даних» і не може їх виконати, то особисті дані Надавача не розголошуються третім особам.

6.3. Суб'єкт відносин, пов'язаних з особистими даними, повинен подати запит про доступ до особистих даних на ім'я Власника бази особистих даних.

6.4. Запит про доступ повинен містити:

  • для фізичної особи — ПІБ і місце проживання (перебування) особи, яка подає запит, а також реквізити документа, який засвідчує його особу;
  • для юридичної особи — назва, адреса, посада і ПІБ особи, яка засвідчує запит, а також підтвердження того, що дана юридична особа має повноваження робити подібний запит;
  • ПІБ та інші відомості, що ідентифікують особу, стосовно якої робиться запит;
  • інформацію про базу персональних даних, що фігурує у запиті, а також інформацію про власника та Розпорядника бази даних;
  • список запитуваних особистих даних;
  • мета, з якою здійснюється запит.

6.5. Запит має бути розглянутий протягом 10-ти робочих днів з дня надходження. За цей час Володар бази особистих даних повинен повідомити особу, яка подає запит, про те, що його запит буде задоволено або не може бути задоволений у відповідності з законом.

Задоволення запиту здійснюється протягом 30-ти календарних днів з моменту надходження, якщо інше не передбачено законодавством.

6.6. Співробітники Володаря бази особистих даних зобов'язані виконувати всі вимоги конфіденційності особистих даних.

6.7. Відстрочення доступу до особистих даних третіх осіб може бути у випадку, коли дані не можуть бути надані у строк 30 календарних днів з моменту отримання запиту. Строк вирішення цього питання становить не більше 5-ти календарних днів.

6.8. Особа, яка направила запит, повинно бути повідомлено про відстрочку в письмовому вигляді, з поясненнями процедури оскарження даного рішення.
6.9. Повідомлення про відстрочку повинно містити:

  • ПІБ особи, відповідальної за виконання/невиконання запиту
  • Дату відправлення повідомлення
  • Причину відстрочки надання даних
  • Строк задоволення запиту

6.10. Відмовити в наданні особистих даних можна, якщо доступ до даних заборонений законом.

6.11. Повідомлення про відмову повинно містити:

  • ПІБ особи, яка відмовила у доступі до даних
  • Дату відправлення повідомлення
  • Причину відмови у наданні даних

6.12. Відстрочка та відмова у наданні даних можуть бути оскаржені. Оскарження подається у державний орган, відповідальний за захист особистих даних, та інші органи місцевого самоврядування або державної влади, що мають повноваження щодо захисту особистих даних.

7. Захист конфіденційності

7.1. Володар бази особистих даних зобов'язаний обладнати базу даних спеціальними програмно-технічними засобами, які захищають інформацію, що перешкоджають її крадіжки, втрати або незаконного знищення, а також спотворення, підробки та несанкціонованого копіювання.

7.2. Відповідальна особа зобов'язана організувати захист конфіденційності особистих даних в процесі їх обробки. Володар бази особистих даних повинен особисто призначити своїм наказом таке відповідальна особа і скласти посадову інструкцію, відповідно до якої відповідальна особа буде здійснювати свою роботу.

7.3. Відповідальна особа має такі обов'язки:

  • Знати чинне законодавство України щодо захисту конфіденційності особистих даних;
  • Опрацювати процедуру безпечного доступу до особистих даних співробітників;
    стежити за виконанням співробітниками Власника бази даних всіх вимог українського законодавства у сфері захисту особистих даних;
  • Встановити порядок внутрішнього контролю за виконанням зазначених вимог та визначити частоту перевірок виконання вимог;
  • Повідомляти Власника бази особистих даних про будь-які порушення його співробітниками законодавства у сфері захисту персональних даних;
  • Зберігати документи, що підтверджують добровільна згода Надавача особистих даних на обробку даних.

 

7.4. Відповідальна особа може:

  • Запитувати документи, пов'язані з обробкою персональних даних;
  • Копіювати отримані документи (у т. ч. файли та інші записи в електронному вигляді);
  • Обговорювати з Власником бази даних своїх обов'язків і вносити пропозиції щодо поліпшення захисту особистих даних Надавача;
  • Звертатися за поясненнями в питаннях обробки особистих даних, візувати документи у відповідності зі своїми повноваженнями.

7.5. Співробітники, які здійснюють обробку особистих даних або мають до них доступ, зобов'язані дотримуватися всі вимоги українського законодавства у сфері захисту особистих даних.

7.6. Співробітники, які здійснюють обробку особистих даних або мають доступ до них, не повинні розголошувати дані або допускати їх розголошення. Дане зобов'язання має силу і після того, як співробітники втратили доступ до особистих даних (за винятком випадків, передбачених законом).

7.7. Співробітники, які здійснюють обробку особистих даних або мають до них доступ, у разі порушення ними законодавства України у сфері захисту особистих даних несуть відповідальність згідно із законом.

7.8. Особисті дані повинні зберігатися в базі не довше терміну, необхідного для досягнення мети їх збору та обробки. Термін зберігання у будь-якому випадку не повинен перевищувати термін, встановлений самим Надавачем.

8. Права Надавача особистих даних

8.1. Надавач особистих даних може:

  • Знати про те, де знаходяться його особисті дані, про призначення бази персональних даних, про місце знаходження Володаря і розпорядника цієї бази, і давати їм вказівки щодо своїх особистих даних (крім встановлених законом випадків);
  • Знати про умови надання доступу до його особистих даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким його дані можуть бути передані;
  • Мати доступ до своїх особистих даних, що містяться у базі;
  • Робити запит і протягом 30-ти календарних днів отримувати відповідь про те, чи відповідають умови зберігання його особистих даних чинному законодавству;
  • Мотивовано заперечувати проти обробки своїх особистих даних органами державної влади чи місцевого самоврядування;
  • Обгрунтовано вимагати зміни або знищення своїх особистих даних і Власником або Розпорядником бази даних у випадку, якщо ці дані недостовірні або піддаються незаконної обробки;
  • Захищати свої особисті дані, щоб уникнути їх втрати і незаконної обробки, а також захищати себе від оприлюднення даних, які можуть ганьбити його честь, гідність або ділову репутацію;
  • Звертатися за захистом до компетентних органів місцевого самоврядування або державної влади;
  • Вдаватися до правового захисту в разі, якщо було порушено законодавство щодо його особистих даних.
9. Робота із запитами

9.1. Надавач особистих даних має право отримати будь-які відомості про себе у будь-якого суб'єкта відносин, пов'язаних з особистими даними. Вказувати мета запиту Надавач не зобов'язаний.
9.2. Надавач має право безкоштовно отримати доступ до своїх власних особистих даних.

9.3. Надавач подає Власникові бази особистих даних запит з метою отримання доступу до своїх даних. У запиті повинні бути вказані:
ПІБ, адреса і реквізити документа, що підтверджує особу Надавача;

  • Інші відомості, що можуть ідентифікувати особу Надавача;
    Інформація про базу персональних даних, щодо якої подається запит, чи відомості про Власника та Розпорядника бази;
  • Список особистих даних, до яких Надавач хоче отримати доступ.

9.4. Запит Надавача має бути розглянуте протягом 10-ти робочих днів з моменту отримання.

9.5. За цей час Власник бази повинен повідомити Надавача про те, чи буде задоволений його запит або відхилено (у разі відмови повинна бути вказана причина).

9.6. Задоволення запиту має бути протягом 30-ти календарних днів з моменту його отримання, якщо інше не передбачено законодавством.

10. Державна реєстрація бази особистих даних

10.1. Державна реєстрація бази особистих даних відбувається на підставі статті 9 Закону України «Про захист персональних даних».

Умови користування сайтом

Перед використанням даного інтернет-ресурсу ознайомтеся, будь ласка, із змістом умов. У разі вашої незгоди з умовами не використовуйте цей сайт.

Використання матеріалів сайту
На сайті promate.com.ua (далі «Промейт», «Сайт») можна переглядати матеріали та завантажувати їх з Сайту виключно з метою особистого перегляду, а не для комерційного використання. Користувач зобов'язаний дотримуватися закону про авторське право щодо інформації на Сайті, а також закону про право власності.

Користувач не має права змінювати матеріали на Сайті, а також демонструвати їх у комерційних чи громадських цілях.

Відповідальність власників Сайту
Матеріали, інформація та послуги, надані на Сайті, не мають гарантій щодо їх точності, актуальності та повноти. Сайт «Промейт» може в будь-який час вносити зміни, а також змінювати вказані на сайті послуги, продукти та ціни.

Якщо матеріали старіють, «Промейт» не несе відповідальності за їхнє оновлення. Сайт не несе відповідальності за збитки (у тому числі збитки від втрати прибутку), завдані користувачем через використання даних із Сайту.

Реєстрація користувача
Користувач, реєструючись на Сайті, зобов'язується надавати точну та достовірну особисту інформацію та свої контактні дані.

Після реєстрації користувачеві надаються індивідуальні логін та пароль. За їхню безпеку користувач несе відповідальність самостійно. При втраті логіну та/або пароля необхідно повідомити про це адміністрацію Сайту.

Коментарі на сайті
Користувач, залишаючи коментарі на Сайті, є відповідальним за зміст коментарів. Коментарі не повинні бути шкідливими, носити наклепницький чи образливий характер, порушувати авторські права, пропагувати расову, соціальну, релігійну та іншу ненависть та іншим чином порушувати законодавство України.

Користувач повідомлено про те, що будь-яке його повідомлення може бути видалено з Сайту без попереднього повідомлення та згоди. Сайт "Промейт" не несе відповідальності за зміст коментарів.

Використання особистих даних

Сайт використовує технології зберігання і збору інформації, у тому числі записи куки або анонімні ідентифікатори. Дані технології можуть також бути використані при вашій взаємодії з послугами, наданими партнерами (наприклад, рекламні послуги на інших сайтах).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner